Novi Sad
18.08.2012.
12:50 > 10:01
Predsednik novosadskog odbora Srpske napredne stranke Miloš Vučević pozvao je stranačkog lidera Aleksandra Vučića da preispita koalicioni sporazum sa SPS-om jer još nije formirao vlast sa naprednjacima u više gradova Srbije.
  • anonim

    27.08.2012 12:37
    povlačenje
    bilo bi dobro da se povučete i vi i vaša naprednjačka svita na novim izborima Romi će dobiti više glasova od vas vama ostaje da zapomažete jadno.
  • Dođoš Nađoš

    20.08.2012 12:43
    Ne poznajem čoveka, ali...
    Blago rečeno, odavno nisam video ovoliko samouverenosti bez pokrića
  • 20.08.2012 09:46
    Da li to znaci da su povucene optuzbe protiv romske patije (RDS) da je kupovala glasove, pobedila u Bukovcu, i sl...?
    Ili su krivi jedino u slucaju da podrzavaju "fotelje" drugima?
  • @Mališa - @@Anonimus

    20.08.2012 08:15
    Desetka za odgovor!
  • Selektor

    20.08.2012 06:41
    poštovani Miloše, drugorazredni igrači su pokazali svoju sposobnost. Vreme je da sada prvotimci zaigraju i izvuku SNS iz blata u koje ste ga ti i tvoji podrepaši uvukli. OSTAVKE!
  • miki21

    20.08.2012 05:52
    Laki je malo nervozan
    Laki je malo nervozan... Prvi znaci gubitka kontrole nad situacijom... I ja bih da sam kapetan bele lađe. Ali ne može Pantiću.
  • Mališa

    20.08.2012 05:31
    @@Anonimus
    To što ti je teško da napišeš još mogu i da razumem.
    Ali da tako nešto neko može da pomisli to je već vrlo velika pojedinačna kriza. To u zdrav razum niti staje niti će stati.
    Neka ta policija radi svoj posao i smesti te tvoje tamo gde im je mesto.
    Ti tvoji su takvo zlo da se to ne može ni naslutiti, a ti koje bi ti da odjuriš (DS i ligaši) ma koliko su loši, ogrezli u nečasnim i prljavim poslovima, nesposobni i kratkovidi su još više ograničenih shvatanja da od svega što su radili nisu videli kakvu zmiju gaje u njedrima.
    Ko god uđe u kombinaciju sa tim likovima je unapred osuđen na propast.
    Kako reče jedan od komentatora, pogledaj šta su u Toplani napravili i dokle su doveli to preduzeće. Konačno, valjda će i ovi iz SPS-a progovoriti, jer će i oni polagati račune nekad i nekom. A i Vučić se bpri protiv kriminala i korupcije, bar deklarativno.
    Pa ti vidi ko je tu manje, a ko veće zlo, ako zlo uopšte može biti malo ili veliko.
  • boba n

    19.08.2012 20:45
    Vučeviću, al sve u paketu razmatrati u Bgd...
    Da li si zaboravio Vučeviću juniore, da si ti ostao dužan svom članstvu da otvoreno i istinito obelodaniš sve mahinacije koje si radio pri formiranju GO Novog Sada, pa vezano za tvoj izbog mimo volje i znanja članstva, pa otud i rezultate koje ste ostvarili u Novom Sadu na izborimam a sve kao posledica lažnih podataka i informisanja vrha stranke!!! Kad to prvo rešiš onda izbor vlasti ali samo od poštenih, sposobnih vernih članova SNS Novog Sada, bez korumpiranih preletača, tvojih tutora i finansijera!!!
  • @Anonimus

    19.08.2012 18:49
    Tesko mi je da napisem al bolje i taj slogirani spo koji moze jos nekako biti kontrolisan od strane sps preko pokicije nego da ostane DS i ligasi
    ovi dodju ko manje zlo.....
  • 19.08.2012 15:49
    Imam pouzdanu informaciju od BG naprednjaka da neće insistirati na prekomponovanju vlasti u NS, niti narušavati odnos sa sps. Ko hoće neka mi veruje, ko neće neka gleda kako opstaje ova vlast u gradu.
  • 19.08.2012 14:06
    Sve jos i nekako
    al kako naprednjake nije sramota da saradnje sa spo?!
    Pa novosadjani su glasali za vas da se bas tih rese tih koje sad vi zovete u koaliciju... + lazni cigani
  • 19.08.2012 12:51
    znaš kad ćeš ti biti gradonačelnik,isto kad i oni iz romske partije što nemaju nijednog roma odbornika,a plaćali su glas 2000 din.
  • Joca

    19.08.2012 11:42
    @@Joca - @brka - pisi, pisi mi - Ko tu kome?
    Kad malo bolje pogledam, u pravu si...Sve moj do mojega- tvoj do tvojega...Kao da niko fin, pošten i vredan neće da se bavi politikom...a opet...politika se bavi svima nama...s tuđom tvari, lasno je gloginje mlatiti...
  • @Joca - @brka - pisi, pisi mi

    19.08.2012 10:14
    Ko tu kome?
    Nemaš Ti Joco pojma.
    Ko tu kome zavrće muda? Jači slabijem, ili slabiji jačem?
    Ko je tu pobedio i koga? Koja je tu razlika između bilo kojih?
    Sve moj do mojega, a može i tvoj do tvojega.
    I zato se ne korebecaj. bolje je ćutati. Ili, uzeti stva u svoje ruke pa makar ta stvar ponekad u tušim rukama i bolje napredovala.
    I na kraju, ne dve nego tri stranke i kraj. Sve ovo su interesne grupe ili ti lopovske sekte.
  • 19.08.2012 10:06
    Ne moze biti jasniji zahetv SPS
    LEpo ljudi kazu necemo SPO
    Al ovom vucevicu to kanda bas nije najjasnije
    e sad zasto se zakacio toliko za spo to ipak treba njega pitati.....
    Da nije do sad bi vec bio gradonacelnik
  • 19.08.2012 09:53
    bilo jednom u Novom Sadu
    Sa 16 % glasova u Novom Sadu, GrO SNS je uspeo svojim radom i kampanjom da umanji rezultate SNS na republičkom nivou za 8% (pa čak i u Vojvodini za 2%)... Hvale vredan rezultat..
    Sada pokušavaju za "zelenim stolom" da isprave ono što su propustili na terenu, t.j da im "VRH" stranke svojim autoritetom POKLONI vlast u Novom Sadu.
    Ovo je teško progutati bilo kome...

  • joca

    19.08.2012 09:43
    @brka - pisi, pisi mi....
    Ne može Socijalista da bude Gradonačelnik u Novom Sadu...isto tako nije prirodno da Socijalista bude premijer Srbije...Nije i Nije to Demokratija...Nije u redu, i uskoro ćemo videti posledice tog čina. Mislim da bi u Srbiji trebale da postoje 2 stranke i gotovo...Ili si pobedio ili nisi, ili si većina ili nisi...A ne da trećeplasirani i oni koji su na mišiće ponegde prešli cenzus zavrću muda ovim "jačim" i brojnijim...Nije ljudi to u redu, nema tu sreće! Čemu onda uopšte izbori, kada u vlast zasednu oni koje narod nije želeo, barm ne u dovoljnoj meri!
  • V87

    19.08.2012 09:16
    Slazem se da je SNS morao da mnogo toga da mimo logike da Dacicu, da bi bio u vlasti a to je mesto premijera,ministarstva koja su trazili i na kraju da prihvati i Dinkica jer je ovaj u kombinaciji sa Dacicem .Sve je to istina i Vucic je to svesno prihvatio medjutim sve je to definisano koalicionim sporazumom a u kome je definisana vlast na lokalu u svim gradovima sem Bg .Sada Dacic krsi taj sporazum tako sto se pravi nevest, dakle nije im dosta sto su sve dobili vec sada treba da ponizavaju SNS tako sto ce i da krse sporazum pa molim lepo, izbori su bolji od dalje agonije .
  • Edge

    19.08.2012 09:06
    Buduci da SPS aktivno u Vojvodini podrzava Canka i Pajtica,ne zeli da udje u koaliciju sa SNS niti u jednom vecem gradu jasno je da su sa jedne strane od SNS-a sve uzeli na republickom nivou a da na lokalu svuda drze vlast .Najveca stranka tako nema niti premijera niti drzi MUP a zbog Dacica je i Dinkic uvrsten u vlast tako da kompletnu privredu i finansije drzi Dinkic.Ocigledno je da SNS nema nikakvu vlast a posto je stanje u zemlji katastrofalno nepopularne mere koje se moraju primeniti znacajno ce urusiti rejting stranke dok SPS to nece osetiti .
    Na drugoj strani DS ipak drzi Vojvodinu , NS i Bg i jos neke velike gradove,imaju velike resurse i sa strane samo se smeju buducem epilogu.
    Hitno su potrebni novi izbori, ove je inace obelezila izborna kradja i masovna kupovina zato SNS mora da izadje iz ove vlade dok je vreme jer je ocigledno da mu SPS u startu radi iza ledja sa Demokratama
  • brka

    19.08.2012 08:13
    pisi, pisi mi....
    Vucevicu malo spusti loptu, lose ste prosli u ns na loklanim izborima a to bi trebalo da se preispita malo na glavnom odboru stranke...
    Vrh go je prepun kontraverznih imena, sumnjivog porekla i labilnog morala...nakarikali ste velik broj clanova u ns a to je samo fiktivan broj da impresionirate vrh stranke, da je svako od tih clanova poveo jednog ili dva vanstranacka coveka na glasanje sto nije nemoguce, naprednjaci bi imali skoro sami vecinu u skupstini grada...ali kada realan broj clanova pomnozis sa 2 sto ste vi uradili dobijes sarenu lazu i ovakav rezultat !!!
    a ovima sto pisu komentare i zele Vucevica na mestu gradonacelnika jedna poruka, SOCIJALISTA CE BITI GRADONACELNIK moze Vucevic da se zali i Vucicu i Dacicu...ali SPS je sada vlast u gradu bez gradonacelnika a da bi raskinuo ovaj dogovor sa Ds-om morate dragi novosadski naprednjaci da date to mesto koalicionom partneru i eto vas u vlasti, u kojoj nemate nista ali ste ipak vlast i ostajete u go stranke jer ako ne udjete u vlast raspascete se ko ds !!!
  • Laza

    19.08.2012 06:41
    Medicinari ,kao lukavi ,da se vlasi ne dosete.
    Ono što se iskristalisalo kao kompromisni predlog jeste da Tadić bude počasni predsednik, da Đilas bude njegov zamenik koji će i voditi stranku, a da postoje samo dva potpredsednička mesta. Jedno bi bilo rezervisano za Pajtića kao prvog čoveka Vojvodine, a drugo bi bilo namenjeno ženi iz kruga demokrata. Međutim, taj predlog nije prihvatljiv za Đilasa koji insistira na povlačenju lidera DS. PUKLI operacija nemoguća.Dačić im daje veštačko disanje, a Bajatović masira srce.

    Zamenik predsednika Demokratske stranke Dragan Đilas traži da se lider demokrata Boris Tadić povuče sa mesta predsednika stranke.

    E pa sad ako se već dešavaju ovako krupne stvari u zemlji SMENE i SVAĐA u Demokratskoj stranci,a ona sve više truli i raspada se ,,Dačić je održava u životu (DS) jer samo ako je između dve partije balansirajući (samo dokle,tose neće trpeti još dugo 1 Septembar) ,sebi daje na važnosti ,i kao srednji igrač ubita plodove VLASTI.E pa sad ako ćeš biti PREMIJER, onda ćeš morati preseći, i videti šta ti je važnije ili doviđenja.
  • nazadnjak

    18.08.2012 23:43
    frustrirani
    hochu da budem gradonachelnik,hochu da budem gradonachelnik,hochu da budem gradonachelnik,hochu da budem gradonachelnik,hochu da budem gradonachelnik...
  • Hogar

    18.08.2012 21:15
    Novi izbori hitno!!!!
    Covek je u pravu, novi izbori su jedino resenje .Ova koalicija je u startu nesredjena i neslozna a SPS ocigledno radi protiv SNS.Izbori su potrebni i zbog izborne kradje i svega sto se desavalo ,SPS nije partner SNS-u vec DSS.
    Izbori pod hitno i to na svim nivoima treba da raspisu i nadam se da ce glavni odbor SNS raskinuti koaliciju sa SPS !
  • hardcore

    18.08.2012 20:45
    I tata bi sine!
  • Naprednjak

    18.08.2012 20:41
    Jos jedan autogol Vucevica, i jos jedan pokazatelj njegove nesposobnosti. Nimalo politicke mudrosti, nimalo takta, bez znanja i ideje se vodi GO najvece stranke u Novom Sadu. To je logicna posledica, kao sto je i izborni rezultat logicna posledica loseg vodjstva coveka koji se okruzio ulizicama koji o njemu pisu eseje i pricaju mu da je najlepsi, najbolji i najpametniji. Ocigledno im je poverovao.
    Vucicu, reaguj!
  • Imre

    18.08.2012 20:38
    Ova Miloš nerazume šta hoće. Šetam Dunav idem Kej, vidim nešto davi! Pitam davi? Kaže ne, ja to plivam leđa!Loša rezultata Miloš, i gotov si.
  • 18.08.2012 20:23
    Zna Miloš da pregovara, ali niko sa njim neće da priča. Najbolje bi mu bilo da časno podnese ostavku na mesto predsednika novosadskog SNS-a. Neka to obrazloži lošim izbornim rezultatima i neka sačuva obraz.
  • sofi

    18.08.2012 20:10
    čudan uslov
    A da nije možda u igri varijanta da u vlasti ostane LSV, a da Demokrate isteraju??? Mislim, iako su u koaliciji, ove dve stranke se organski ne podnose...Pa, onda ono pitanje "internacionalizacije" oko Vojvodine...hammmm...ko zna...ipak je politika Q na kvadrat!
  • Vidoviti Mita

    18.08.2012 20:06
    G6 varijanta
    Svi znaju kakva je ponuda stigla, SPS gura DS u koaliciju sa SNS..Toliko o vezanosti"poštenju" demokrata koliko im je stalo do Lige i to drugi put za 2 meseca. Najveće iznenađenje bi sad bilo i najveći šok kad bi nova vlast bila SNS,Liga, SPO i DSS i podrže Dveri ili Liga.. Ukupno 41+5=46 Muka mi je više od svih kombinacija
  • Fisherman F

    18.08.2012 20:00
    Daj ostavku, ne sramoti se više Miloše!
  • jova

    18.08.2012 19:21
    Vučeviću, ljubav na silu se zove silovanje!
  • jana

    18.08.2012 19:07
    beba Vuki
    Kukavni Vučeviću, kukaš kao malo dete koje nije dobilo igračku koju je silno želeloooo...E stvarno nemamo sreće...ne zna se ko je bolji, Pavličić ili ovaj Vučević-beba...teško nama...I šta kažeš, Vuki, 30% drže...Pa vama je samo do toga istalo, koliko ćete da "držite", a za narod vas mnogo boli briga...Kakvi crni novi izbori, kad ste svi vi stari i već viđeni????
  • Seele

    18.08.2012 17:55
    Podržavam...
    Potpuno se slažem sa zahtevom Miloša Vučevića. Treba stvarno preispitati koaliciju sa SPS-om, jer je nedopustivo da socijalisti sede na dve stolice. Koalicioni sporazum socijalista i naprednjaka podrazumeva formiranje vlasti kako na republičkom, tako i na svim
    drugim nivoima. To bi trebalo da se poštuje i sprovede u delo.
  • janko

    18.08.2012 17:29
    canak, sps-sns
    izgleda da je sankas bio u pravu, bice vruca jesen: sns - sps. novi izbori su na vidiku
  • 18.08.2012 17:26
    "Socijalisti su recimo u Beogradu dobili tri puta manje glasova od nas, a danas drže u glavnom gradu 30 odsto preduzeća", rekao je Vučević.
    Upravo ovo je razlog zbog cega SNS ne treba da bude na vlasti: kobajagi su se zalagali da se javna preduzeca ociste od politickih kadrova a u ovoj njegovoj izjavi se vidi da im je jedino vazno KO KOLIKO CEGA DRZI! Dalje ruke od Novog Sada!
  • La-Loš

    18.08.2012 17:20
    Zamislite...
    Grad u kome su na vlasti SNS-SPS-Dveri-SPO-DSS-DRP! DS-LSV su me debelo razočarali ali pomisao na ovaj "trust mozgova" me užasava!
  • batistuta

    18.08.2012 16:29
    malo slađa malo zorka...
    Prvo očistite gradski odbor od preletača kao i nekvalitetnih ljudi pa tek onda idite na izbore.Kad ih sad niste potukli do nogu ni na sledećem vanrednim izborima im nećete moći ništa.Znači prvo spremanje hitno u svom dvorištu pa tek onda sa ovakvim stavom koji je po meni o.k.
  • MR.X

    18.08.2012 16:16
    SNS treba da prihvati ponudu Demokrata i izbaci SPS iz igre , to bi bila i stabilna vecina koja bi bez politickih trzavica radila naredne 4 godine .
  • pera

    18.08.2012 16:16
    Nemoj nas brukati
    Vucevic ni vlast/koaliciju nije u stanju da ispregovara, a kamoli da vodi Novi Sad.
  • Igor

    18.08.2012 16:07
    Sević protiv Bajatovića i Strikovića
    Predsdnik gradskog odbora se očigledno uspešno protivi koaliciji sa naprednjacima u gradu i ne dozvoljava da na njega utiče pokrajinski odbor
  • Marko

    18.08.2012 16:06
    Novi izbori su potrebni jer je u startu ocigledno da sa SPS ne moze da se pravi vlada posto oni stalno iza ledja SNS-u.Prekrsili su koalicioni sporazum po kome na lokalu idu sa SNS ,ako tako rade u startu jasno je da nema nista od ove vlade.Izbori sto pre!!!
  • nss

    18.08.2012 16:06
    @vucevic junior
    sacekajte da prodju ove vrucine,da iskoristimo poklonjenu hladovinu od strane ligasa...

    Ima dana za megdana i novaca u narodnim bisagama.
  • Sugrađanin

    18.08.2012 15:57
    Želja za vlašću
    po svaku cenu je izgleda jača od bilo kakvog
    racionalnog političkog angažmana. E, pa baš mi je žao. Možete kukati do besvesti kao prevarena žena, ali 29. juna je završena priča u Skupštini Grada, tako da.. treba uživati u suncu, letu, uskoro će zima, a jedino lepo što vas čeka je sneg. O funkcijama možete samo da sanjate..
  • hm

    18.08.2012 15:14
    Shvati, nece sa vama!
  • Rade

    18.08.2012 15:13
    Nego šta
    Dačić glumi veštog političara (previše se femka) ,malo sa ovima malo sa onima, a prste liže ,ili đa ili bu kad si znao sa DS i Ljigašima kolo da igraš(Dačić),sada ili ćeš biti premijer ili doviđenja . Malo se umudrio ,pa uvek gura Dinkića ,to je radio i DS ,ali ga ovde nećeš(sad to predlaže i Novom Sadu što je mnogo mnogo je ) ,znaš dobro da na novim izborima ćeš imati 5 % manje glasova ,pa nek se zajebava i dalje.Vućeviću svaka čast ,ver i pošteno si objasnio celu situaciju u Novom Sadu,Sević ti je ko nedonošče mora čovek da ga pazi ,ali nikako mazi ,da se ne uobrazi.
  • ZoranNS

    18.08.2012 15:08
    Plačljivko
    Mamaaa, Đokica neće da se igra sa mnom. I taj sebe smatra pobednikom.
  • limanac IV

    18.08.2012 15:02
    Socijalisti su recimo u Beogradu dobili tri puta manje glasova od nas, a danas drže u glavnom gradu 30 odsto preduzeća", rekao je Vučević.A Boga mi i premijersko mesto,pa su sada Ivicini glavne baje u vašem cirkusu,a sad kukajte malo kako ste se z.....li,a toliko ste hteli vlast da vam je i diploma propričao angleski
  • Dobra ti je ova kapa Gari...

    18.08.2012 14:56
    Gari moj...vidiš da ne ide to baš lako...
    Ovaj čovek je rešio po svaku cenu da dođe na vlast. Pa kad si tako dobar rezultat ostvario, kako to da te se nisu setili makar u raspodeli vlasti na višim nivoima? Mnogo te cene na sve strane...tako i prolaziš!
  • novosađanin

    18.08.2012 14:46
    prerano
    E, ovaj ga je zakukurikao prerano. Sada će mu iz centrale stići ribanje.
  • 18.08.2012 14:37
    Pametan je Dačić, zašto da pusti da dobijemo još jednu krizu u zemlji. Naprednjaci, imate 90% Srbije, nemojte zbog halavosti da izgubite sve.
  • NS ateist

    18.08.2012 14:34
    Zašto je Vuki nestrpljiv
    Biće možda da je svestan da nije odradio kampanju u NS na zadovoljavajući način pa pokušava da skrene pažnju sa svoje odgovornosti za to.
  • Gerilac

    18.08.2012 14:10
    jkp
    Neko bi opet malo da bude advokat JKP "Toplane"...
  • Majko

    18.08.2012 13:46
    moja
    pa ovaj Vucevic se vise bori za sebe nego za one koji su glasali za njega. Ako idu sa SPS u koaliciju na nivou Grada, onda nema nista od gradonacelnickog mesta za SNS.
  • Jovo

    18.08.2012 13:38
    Gluposti
    Totalne su gluposti što ovaj čovek priča! Najbitnije je da koalicija funkcioniše a ne da se preslikava slika vlasti sa republičkog na lokalni nivo.
  • 18.08.2012 13:23
    Hrani guju da te ujede
    "Vučević nije precizirao o kojoj stranci je reč navodeći da nisu ni Demokratska stranka Srbije ni Dveri."
    Ko bi drugi bio nego DS i time bi SNS,DS i SPS imali tesnu vecinu (18+15+7=40) a poznato je i da DS i SPS nastupaju kao blok u Novom Sadu. Ne znam samo ko bi glasao za DS na sledecim izborima ako bi napravili koaliciju sa naprednjacima. Ista stvar i sa SNS... jedino SPS moze sa svakim, kao "dama" sa kacke petlje. Smena vlasti je ovog momenta jedino u interesu smrdocarapica i gladnih poltrona iz SNSa koji su po direktivi GrO svoje stranke neumorni u ucescu na ovom sajtu. Sve u svemu Novi Sad je platio ili ce tek platiti gostoprimstvo prema raseljenim i izbeglim 90ih. Jadni mi i jadan nas grad... e moj Novi Sade, sta si docekao...
  • зики

    18.08.2012 13:13
    спс-власт
    они мисле да је Слоба још увек жив.
  • 18.08.2012 13:09
    Čekaju se "urbani" komentari ...
  • 18.08.2012 12:54
    Pavlicic je katastrofa ali ovaj je jos gori. Kada se pogleda spisak gradonacelnika Novog Sada u zadnjih 12 godina dodje se do zakljucka da je ono najnesposobnije sto partije imaju dolazilo na celno mesto grada.Tuzno..

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna